Fredagsmys :)

Chenna chenna.

Då vart det fredag igen.. och ännu en vecka har snart passerat :) Om en vecka sitter mammsen och chrille på planet mot Vegas.. medans jag kommer vara kvar i kylan i sverige. Ähh.. det får bli så ibland.. fast hade ju jätte gärna myst med lilla Megan och Michelle. 

Och om två veckor är mitt gips GONE!! yeey.. vi har planerat in en sthlms weekend veckan efter om allt går som planerat, det blir en massa som ska hinnas med så som laser, tan, klasskompisar, gosha? samt massa party party :D hihi

Får verkligen hoppas på att dessa två veckor går foort nu och allt blir superbra med foten! Har dock letat efter ett par platta svarta skor som jag tänkte jag skulle gå ut med men hittar ju ingenting? tror ju inte klackar är det bästa efter 2 månaders underbensgips.. haha inget man ens vågar fråga sin läkare om iheller!

Vad har man gjort idag då?! haha assa allvarligt talat så vet jag inte..yrat runder som en höna kanske? ohh mamma laga nyss jätte god mini pizza :D mums! sen ikväll blir det mys hos zina :)



Jag zina och jöns i Alanya :)

Ska kolla lite NCIS nu, men hoppas ni får en trevlig helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0