Mardrömmar

Tjohej!

Sitter och degar framför datorn försöker få tag i mitt fackförbund med det bara tutar upptaget!! ohh och har ringt ett bra tag  nu.. blää hatar sånt så jag gav upp och skickade ett mejl isället får hoppas det går lika bra.

Inatt  har jag inte alls sovit bra, för det  första tog det flera timmar innan jag somna :S Sen när det var dags.. så var det inga fina drömmar alls :/ Ush..undrar var allt kommer ifrån. Inte skoj iaf.. och jag som aldrig ens brukar komma ihåg mina drömmar har haft väldigt mycket på senaste tid. Får väl hoppas att det bara är något tillfälligt.

Ska snart bege mig in mot stan och ta en fika med Lova sen blir det nog en sväng hos Zina också :)

hahahaha.. skulle nyss hitta någon bild på google som kunde relatera till mardrömmar :)

haha så hitta jag denna

mardromlight4bx.gif

Lite skoj faktiskt :P Hehe Nejdå.. Malboro light är ingen mardröm ;) Inte för tillfället iaf

Ha en bra dag :)
Puss

Kommentarer
Postat av: nadja

hahah ingen direkt mardröm

2009-11-25 @ 13:26:10
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0