Pigg & vaken!

Hejsan!

Hoppas ni har sovit gott allihopa.. vaknade i tid idag, såå skönt och  det har jag Zina att tacka för. Hon ringde och väckte mig kl 10.. och även fast man inte vart sugen på att gå upp då är det skönt nu :)
Har verkligen hamnat i en ond cirkel då jag är uppe hela natten och sover hela dagen och vill bli av med det!

Har precis ätit frukost, blev latte med två rostade mackor :) Sitter här med mina ndra latte och så fort den är klar tänkte jag hoppa in i duschen.. tänkte nog passa på att lägga en mask och kanske en inpacking på håret också :D Naglarna måste också fixas då dem blev helt förstörda igår när jag lekte med nagelacket haha.

Fick lite nya bilder på Michelle och Megan.. så söta att det inte finns ord!  ♥





Lilla plutten sover..



Haha awh dog när jag såg denna. Mimi har blivit en stor flicka nu som går på toan :) Haha läsa en tidning samtidigt är ju inte helt fel iheller..

Vad som händer senare.. får vi se.
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0