Sovmorgon?

Tjohoo!

Yup då var kl snart  två och klockan bara rinner iväg... Vaknade upp rätt sent, man får ju dock ångest men vad gör man inte man är trött... så skönt att sova ut ju :)

Idag var det planerat att åka in till stan och ta en fika med Lova, men blev ändrat tills en annan dag. Så idag tänkte jag nog städa lite och rensa lite i garderoben.. Sen får man inte glömma att det är Greys ikväll :D

Verkar som det blir sthlm med Jöns och Zina den 11 hihi :D Hoppas verkligen allt blir bra med foten nu ska vi kan åka :D Känner att jag verkligen behöver komma iväg lite.



Jag och Zina sist i sthlm ;)

     



Mums riktigt god pasta från Fridays! Hade inte varit helt fel...


Nej nu ska jag ta och röra på rumpan lite!

XO



Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hej hopp tjejen

Jag skrev i din andra blogg me

Så gott de ser ut

Så gullig profilbild

Ha en underbar kväll

kram

2009-11-18 @ 20:48:08
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Z

SUUUUUUUUUUUUUUGEN :D

2009-11-19 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0