Vänskap

Godagens!

Har nyss vaknat och är fortfarande alldeles yrvaken, vet inte riktigt vad det är men känner mig aldrig riktigt utvilad :/

Igår var jag på stan och tog en fika med Lova. Blev på maddes som vanligt :) satt där ett bra tag snackade en massa.. Sen när jag kom hem kom jag tänka på en sak.. Att alla mina vänner jag umgås med det är alla sen tidiga åldrar.. förutom sthlm då, men inte så konstigt :P

Neej men tex Lova och jag började umgås redan i 5:e klass när jag flytta ut hit til Ålstorp.. men sen efter högstadiet var det nog runt 3 år vi inte umgicks alls eller hörde från varandra och sen en dag möts man på stan och det är precis som inget förändras.. hehe lite knasigt de:)

Aja inget spännande kanske men ngt som föll mig i tanken bara. Kanske är det svårrare att hitta värdefulla vänner nu?! Eller så kanske man inte ens ser efter för de räcker med dem man har?! Jaa jag vet inte.. vad tror ni?

Föresten så har jag fått lite bilder på Megan nu! Såå söt <3







Kolla så söta! Hehe så lik sin storasyster Michelle.. även Megan blev en liten kopia av sin pappa Michal :)

Nu tänkte jag att jag skulle göra något vettigt som att städa rummet? samtidigt som jag kollar på sjunde himlen då... sen vet jag inte alls vad som händer faktiskt.

XO

 

 


Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Naw, va söt.

2009-11-06 @ 13:40:20
URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Postat av: kamilla

Åååh vad söta=) så du bloggar här igen =)?? Puss

2009-11-16 @ 22:55:30
URL: http://kamillap.blogg.se/
Postat av: kamilla

Åååh vad söta=) så du bloggar här igen =)?? Puss

2009-11-16 @ 22:55:33
URL: http://kamillap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0