Goodis!

Hejhopp!

Idag hitta jag vägen hem.. som mamma brukar säga när jag har varit och ränt för länge.. När jag var på väg hem från Sara åkte jag inom Center syd..köpte bara 3 st baslinnen på gina. Riktigt sköna och alltid bra att ha :)

Sen köpte jag faktiskt lite blommor till mamma.. Blev gula rosor som jag satte på köksbordet + ett kg godis :O haha Mamma blev glad.. och godiset är nästan slut :O

Idag åt jag till frukost/lunch/middag en bit lasange och sen godis bara, haha bara och bara.. vetifan vad man ska kalla det men det verkar ju inte normalt, så i och med det har gått så bra tänkte jag skippa maten och ta en bit  tårta istället som dem hade köpt med sig hem! Ojojoj.. detta är verkligen inte bra men vad gör man :P




Idag blir det bara chill hemma.. tänkte ta ett mysigt bad kanske, sen blir det Criminal Minds kl 9 :)

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0