Heelg!

Haha ja då sitter man här och skriver igen! Det var ju ett tag sen faktiskt, men hade inget mer att läsa så tänkte passa på att skriva lite själv :)

Är hemma hos Sara, men lilla tösen har redan somnat och lämnat mig hära heelt själv sittandes i soffan. Kollar på Criminal Minds för tillfället... ohh diggar det sten mycket :) Tänkte att jag också skulle dra mig till sängen efter det men känner mig inte alls trött.

Vi har faktiskt varit duktiga och varit ute och gått en runda! Hela 45 min tog det, och var riktigt skönt :) Och förhoppningsvis kan man fortsätta med det bara snön håller sig borta!

Här kommer några bilder någon vecka sen då jag Zina, och Sara var på Babel :)







hihi och nu är det inte långt kvar tills vi tre åker till Vegas :D Ohhh ska bli så härligt.. vill bara boka allt NU så det blir gjort. Men blir flyget först iaf... nästa vecka förhoppningvis!

Men nu är pausen slut, men hoppas ni festar för fullt eller sover så gott :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0