Vegas :)

Godmorgon!

Vaknade en liten stund sen.. men har inte alls sovit bra faktiskt. Blev inte läggdags förrän vid halv tre på natten, och när jag väl stängde av tvn.. kunde jag inte somna :/ menmen.

Sitter och kollar på bilder på facebook, då jag och sara var Vegas sist.. hihi kommmer nog bli lite tjatigt här i bloggen om just detta. Men ser verkligen fram imot det såå mycket och det ska bli så kul att träffa mina syskon plus den min nya lilla systerdotter som jag inte ens träffa än... men snart så!









hihi neej men nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen tänkte jag plocka undan lite och fixa lite. Tänkte ta en lite sväng på burlöv lite senare.. se om jag kan hitta något till lilla mimi och meme :)

Ha det så bra så länge! XO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0