Gott nytt år!

Hejsan bloggen!

Då var det redan ett nytt år? haha 2010.. det är sjukt så fort tiden går. Undra vad som ska hända detta underbara år.. Har inte så mycket planerat förutom plugg om jag nu kommer in, hoppas! Och sen Las vegas till sommaren med Zina och Sara :) tror det kommer bli riktigt sjukt haha.

Vad hade ni för er på nyår då? Själv så blev det middag hos Sara först. Den var bara jag, sara, zina och martina men ändån mysigt :) Sen bar det av till malmö.. Blev inte så mkt söm kan jag säha, kanske runt 2 h.. haha därmed somnade jag klockan 8 igårkväll och vaknade nyss :) Så skönt!

Bilderna tycker jag verkligen inte blev läckra haha, man har ju vissa såna dagar men här kommer ändå några :)



Vi fyra strax innan tolvslaget har jag för mig :)



Hmm.. Martina gömmer sig bakom sars hår :P



Ja det får räcka :)

Idag vet jag inte alls vad som händer, blir väl stan kanske.. inget party iaf! Nu blir det iaf frukost :)
Gott nytt år på er allihopa ♥

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0