Lördag!

ohh.. har varit ensam hemma nästen hela dagen och varit så skönt :) Även hur mkt jag älskar min mamms så känns det verkligen att jag måste ta min lilla väg igen.. ska bara försöka hitta den rätta!

Träningen gick bra igår och sen blev det slapp hos Zina bara.. idag har det varit film. Made of honer.. haha digga den :) Inget woow men romantik och kärleksbeskymmer.. haha finns de bättre filmer :D

Och nu maraton av the hills.. fast man redan sett avsnitten tusen gånger :S hehe blir träning lite senare ikväll med :) Sen en sväng hos Natalia kanske..

Igårkväll när jag kom hem satt jag och kolla lite tv.. haha mellan reklamerna zappade jag lite och hittade den låten på ztv



Riktigt skön faktiskt :D Glad blir man också ;)

Nej nu ska jag återgå till mitt tv tittande och sen hoppa in i duschen :)
Hoppas ni får en härlig kväll och att den inte blir allt för vild haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0