Måndagsmorgon!

Heejsan!

oh det var ett tag sen jag skrev :S skit vad tiden går fort.. ovh tyvärr har jag inte varit hemma så mycket denna vecka :) Varlite lite överallt och ingenstans.

Satte klockan på 9.30 och v ar faktiskt inte så hemskt trött, så skönt! gick o la mig vid halv två tror jag.. borde nog hålla mig till de och inte dra ut på det mer!

Idag ska jag till sjukgymnasten kl 11 sen tänkte jag pka till centan en sväng och se om jag kan hitta några träningskläder :) Har faktiskt varit riktig duktigt med träningen och tränat nästan varje dag! Men däremot har det inte varit så duktigt när det gäller maten :) Men aja.. träningen måste ju ge ngt iaf :P

Igår var jag hos pappsen lite och sen på träningen! Nej nu får jag ta och fixa mig lite..
Hoppas ni haft en trevlig helg!

Puss



Skit härlig låt btw :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0