Söndag!

Heej bloggen!

Som sagt har inte varit så duktig på att skriva, men har ite alls haft något sug. Har mest varit jobb och träning i veckan så det har inte varit så mycket spännande som har hänt.

Igår vart de träning sen var vi ute en sväng i Landskrona.. haha det var ett braaa tag sen! Sommrast senast har jag för mig.. Zinas familj från polen hälsar på så det var jag Zina och Carolina :) 

Blää är så himla trött då jag inte sov alls bra.. dela säng med zina och carolina då jag sov i mitten.. huem. Sjukt att man inte kan somna när man är så jävla trött men tänkte försöka hålla mig uppe så man kan lägga sig lite tidigt! Imorgon är det ju jobb, men inte förrän nio :)

Tänkte att jag ska dricka upp min latte sen iväg till Cs och köpa en jätte gullig tunika med leggings till michelle :D

Btw.. kollade igenom foton igår helt sjukt vad barn växer...



Jag & Mimi när hon bara vara några veckor gammal :)



Och nu en liten buse med lillasyster Meme :D

Världens sötaste! ♥

Hoppas ni haft en bra helg! Puss


Kommentarer
Postat av: masken

Söööta bilder=) Allt bra natalia?? puss

2010-02-10 @ 21:19:55
URL: http://kamillap.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 13:45:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0