Ett tag sen...

Kom nyss på att jag har en blogg typ :P haha det var ett tag sen jag skrev.. och ärligt talat så glömmer jag helt bort det :S Men idaag så kom jag på det igen!

Har precis ätit middag då jag var riktigt hungrig när jag kom hem från jobbet! har varit en seeg dag då allt känns grått :/ Plus en svag huvudvärk som inte försvinner.

Ikväll ska jag ta en fika med Lova.. det var ett bra tag sen det med! och sen får jag se om jag pallar ta mig till träningen. nte varit så duktig på de dem senaste två veckorna, då jag sa att jag skulle ta igen det denna veckan.. men blää inte alls sugen! Och speciellt inte nu när Zina iväg då man måste gå dit själv :S menmen får se hur det blir..

Nu är det bara 7 veckor kvar tills jag åker.. och jag skulle ju helst hinna bli lite mer odallrig till alla poolpartys :D haha Vi får väl se hur det blir med de ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0