Leeedigt

Haha jag har inte glömt bort bloggen helt :)

Kom precis hem till jöns igen då vi var ute på vift efter cigg, men tyvärr var ju allt stängt :( så får klara mig till i morgonbitti. Har ju varit leedig idag och kommer nog förbli så till tisdag!

Gårdagen slutade med en hemma kväll hos Jönsson med lite Vin, kex & ost.. och idag har det inte hänt något alls :S Vet inte vart denna dagen försvann då jag ändån tyckte jag vaknade tidigt.. men tick tack och nu sitter man här!

Här kommer iaf lite bider från förra helgen.. :P



Jag och jönsson förra helgen :P





Måste ju bara påpeka att jag liknar en clown.. haha men det är ju läckert att man gör det efter några glas!

tycker ju bloggar utan bilder är såå tråkig, man man ska ju verkligen inte säga något.. för man pallar ju inte sätta ut några själv! Men här en några.

Men iaf, imorgon är det skärtorsdag. Var väl lite mysigt med lite Påsk :) Hoppas solen kommer fram så man får känna lite våårkänslor! Har inga planer förutom att jag borde fixa en sak på skatteverket.. sen på fredag blir det påskmys hos faren, lördag med mammsen och sen kommer ju zina så då får man väl höra alla hennes Irakiska stories :D haha ska bli spännande faktiskt.

Så Glad påsk allihopa ifall jag inte kommer ha vägarna förbi! Nu tänkte jag se om det finns något bra på tvn..

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0