I <3 skype!




Tjaa!

Ser att jag tydligen inte varit så duktig på att skriva, men va fan.. tänker ju inte på det!
Vad hände med mitt löfte att lägga sig innan 12 på vardagarna? Det sket sig.. kom i säng vid 4 igår, får dock hoppas på att det blir bätte idag då jag har gruppträff kl 9 på biblioteket.

Haft en riktigt skön helg iaf :D Zina har varit här.. tack gumman! Hihi sen har vi varit ute både fredag och lördag! Skål alkohol, kan man säääga! Men nu ska det vara lugnt! Sjuk skoj iaf :D

Dagens påbörjades av en såkallad powerwalk med Helen, den vara inte så länge... då jag fick världes största blåsor på både hälarna, tack för den! Här försöker jag vara aktiv ut och gå när man har vaknat.. men ack de gick inte för sig, så nu får vi skippa de :) Kan se om jag kan träna lite pass i veckan ändån.. tuuuur att jag tog bilen hit! <3 Annars har jag spenderat dagen med väääldigt mkt skypande och lite pluggande :) Skype är verkligen en bra uppfinning! Oh fick se lilla mimi.. lilla och lilla hon har blivit så stor! Gud vad jag saknar er! <3 Men i sommar ska det lekas :D

Lite bilder från ihelgen iaf :D nu ska jag se till och göra mig redo för sängen och tittta på entourage :D

Natti natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0