Kalmar!

Tjooheeej!


haha det vat ett bra tag sen man skrev  men nu vart man sugen igen :) Jaa alla som inte vet, så har man ju tydligen flyttat till Kalmar nu. Har börjat plugga på sjukskötereprogrammet, som känns väldigt spännande!

Första "skoldagen" vart typ igår och det känndes väl okej.. men har varit här i över en vecka nu, men hade nollning förra veckan! Haha det var sjukt skoj! Man lärde känna nårra i klassen och det var en massa fest :D Dock är man väldigt seeeg nu!

Skolan känns faktiskt väldigt tuff, men man får väl hoopas man kommer in i de med tiden.. för just nu känner jag mig lite som ett (?)

Har precis städat i heeela lägenheten, så jävla nasty asså men nu känns det lite fräschare iaf :) Bor ju i en studenlägenhet med en annan kille, plus en tjej men tror hon har flyttat? haha lite skum vart hon allt om man vågar skriva de...Skulle egentligen börjat plugga vid där här laget, men mina böcker har ju inte kommit så får ta tag i det så fort dem har kommit. Får bli biblan så länge!

Nej nu ska jag väl försöka avsluta detta.. inte så skoj att läsa en lång uppsats. Lägger upp några bilder sen i veckan :)











Glömde bort min kamera helt i veckan så dem är snudda från kk's ;D

Ha det fiiiint ! Mwah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0