Sov morgon?

Yup då var det fredag igen! Yeey helg! Men desvärre skulle ja vaknat ett X antal timmar sen och pluggat men vakna inte förrän 1. Skiit är så seeg vet inte vad som händer med mig.. måaste verkligen få bort denna vana!

Kom nyss ut ur duschen så nu är det dags att göra sig i ordning sen tänkte jag åka en sväng till stan kanske, måaste verkligen handla mat.. och sen tänkte jag se ifall jag kan hitta ett solarium på vägen, ush blek är inget kul att va!

Egentligen skulle jag ju åkt hem till skåneland idag... men mammsen flyg blev inställt så hon är inte hemma förrän imorgon så känndes inte så lönt. Får bli nästa helg istället :) Ikväll blir det nog mys hemma hos Helen, och sen kanske det blir en utgång imorgon.. imorgon blir det iaf råplugg!! Har fått hem böckerna nu så det är ju skönt :)

Nu är det dags för mig att klä på mig och käka frulle.. mums är så hungrig!

Holla! XOXO



Jag och min älskling några år sen :) Have a safe trip till Polen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0