3 dagar kvar!

Måndag?!

Tiden går så sjukt snabbt, kan liksom inte fatta att vi har typ redan gått en halv termin! Halva kvar sen är det sooommar ;D haha

Men är sjukt glad att jag flytta hit faktiskt :) Mycke bättre än vad jag väntade mig!

Ja som sagt Måndag idag och skulle träffat gruppen kl 9 idag, men nej klumpiga jag försover mig?! Jag hör verkligen inte klockan, och jag sover så sjukt dåligt :( det bara liksom snurrar runt 10000 tankar på nätterna och de vill inte försvinna!

Men va på biblan vid halv 11 kanske till halv 5 så vi fick mycket gjort ändån! Imorgon är dags for oppenering så bli spännande att höra vad de tycker om vår eximinationsuppgift! Sen på torsdag är det ju tenta....! Fy jag vill inte, men samtidigt vill jag bara ha den gjort! Är direkt inget fan av en 15 poängs kurser tror jag! 

Ihelgen var jag ute  med Alex och Helen, det var lika trevligt som vanligt! Vi var först på lokalfest och där träffa jag Carlo som var här o hälsa på :)  sen var på på Vallen en sväng och dansa lite ;D  

Igår vart de plugg hela dagen som sluta med mys till solsidan och BB! haha










Carlo, Andy och Anton :)


Nej nu funderar jag på om jag ska gå och handla?! Allt för att inte plugga...


XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0