Plugg, plugg & plugg!

Tjeeeeeeeeenare!

Då vart det måndag igen och hittills har det bestått av plugg och tele :) Vad gör man allvarligt utan sin tele? Haha som sagt gick min mobil sönder förra veckan :S Touchen bara sluta funka helt och hållet!! Så det var bara att gå o köpa sig en liten fattig lur som man kan ha så länge... Den är iaf rosa ;)

Helgen har bara varit myyys, det blev inte någon utgång som faktiskt känndes skönt.. även om jag är riktigt sugen nu! Men på onsdag smället det!!

Har varit hos Alex hela helgen typ, fredagen spenderades med Alex och Linnea då vi hade en såkallad spakväll :)
Riktigt mys! Färga håret på Alex, så hon blev en liten rödtopp :D Haha nice! Som vi garva under tiden... jag färgar och Linnea på golvet och skrubbar bort alla fläckar som kom på golvet :P

Sen i lördags var vi först på stan en sväng.. Min lilla Bill lämnade CV:n och jag letade efter en lämplig frisörsalong? Oh att det ska vara så svårt... vill ju ha Åsa nu!!  Sen blev det 1 kgs godis ätande och gourmetmiddag haha!

Och igår blev det lite fuego dans :D Skoj!

Nu ska jag ta och plugga lite sen blir det spinning 16.30 med alex :) och åter plugg... :/




Jag & Alex nån helg sen :)

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0